ZASTUPOVÁNÍ a SUPLOVÁNÍ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29.04.2024 |
PONDĚLÍ |
|
|
|
|
|
|
Hod |
Vyučující chybějící |
Důvod
nepřítomnosti |
Třída |
Předmět |
Učebna -
místo |
Vyučující
zastupující |
Poznámka |
4 |
Hrinová K. |
dozor klub ART |
MR1, ZR1, CR1 |
AJ |
104 |
Víchová |
spojí |
5 |
Hrinová K. |
dozor klub ART |
MR1, ZR1, CR1 |
AJ |
104 |
Víchová |
spojí |
1 |
Hušková |
V |
OZ2, VS2, PL2 |
CJL |
X |
X |
odpadá |
2 |
Hušková |
V |
MR3,ZR3,CR3,PL3 |
AJ |
104 |
Víchová |
spojí |
3 |
Hušková |
V |
MR3,ZR3,CR3,PL3 |
AJ |
104 |
Víchová |
spojí |
4 |
Hušková |
V |
MR3 |
EKO |
303 |
Hrinová J. |
|
V |
PL3 |
VSP |
103 |
Kotrlová P. |
výměna za 7. hod |
6 |
Hušková |
V |
MR2, ZR2, CR2, OZ2, VS2,PL2 |
AJ |
104 |
Janda |
spojí |
7 |
Hušková |
V |
MR2, ZR2, CR2, OZ2, VS2,PL2 |
AJ |
104 |
Janda |
spojí |
7 |
Kotrlová P. |
výměna |
PL3 |
VSP |
X |
|
odučeno 4. hod |
Výběr studentů
se zúčastní debaty v klubu ART na téma: Volby do Evropského parlamentu, 10:00
- 12:00, dozor: Mgr. Hrinová |
|
Po 2. vyučovací
hodině přesun do klubu ART, po ukončení akce návrat na 6. a 7. hodinu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30.04.2024 |
ÚTERÝ |
|
|
|
|
|
|
Hod |
Vyučující chybějící |
Důvod
nepřítomnosti |
Třída |
Předmět |
Učebna -
místo |
Vyučující
zastupující |
Poznámka |
1 |
|
|
ZR2, CR2, OZ2 |
IKT |
VYT |
Pajr |
výměna učebny |
V 8:00 hod
předávání ročníkových vysvědčení - 4. ročník: |
|
|
|
|
|
Třídy CR4, ZR4,
PL4: učebna č. 202 (Mgr. Dvořáčková) |
|
|
|
|
|
Třída MR4:
učebna č. 310 (Mgr. Zemek) |
|
|
|
|
|
NÁHRADNÍ TERMÍN
PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ: učebna KRE 8:00 - 12:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
01.05.2024 |
STŘEDA |
|
|
|
|
|
|
Státní svátek,
výuka neprobíhá. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
02.05.2024 |
ČTVRTEK |
|
|
|
|
|
|
DIDAKTICKÉ
TESTY: |
|
|
|
|
|
|
MAT: od 8:00 |
|
|
|
|
|
|
|
AJ: od 13:30 |
|
|
|
|
|
|
|
Studenti 1. - 3.
ročníků mají volno ředitele školy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
03.05.2024 |
PÁTEK |
|
|
|
|
|
|
DIDAKTICKÉ
TESTY: |
|
|
|
|
|
|
CJL: od 8:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Studenti 1. - 3.
ročníků mají volno ředitele školy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|